torsdag, januari 08, 2009

Hamstern

Fortsätter beta av punkter på ToDo-listan. Idag har jag bla sorterat papper som legat i högar på diverse "bra ställen". Herregud vad man samlar på sig. Kontrolluppgifter från 2003, det måste man väl spara. Eller? Nu har jag rensat hårt, sorterat, satt in i pärmar och eldat upp det som inte ska komma i orätta händer. Ordning och reda, pengar på fredag.

I rensningen kom även ett gammalt tidningsurklipp fram: ett gör-om-mig reportage i Amelia för sisådär hundra år sedan. Visade upp det för sonen och frågade "Vem är det här"? Ungen svarar "Mormor". Hmmm... man ser visst yngre ut med åren.

Firade sedan med att kolla på Madagaskar tillsammans med la famiglia. Trevligt!

1 Kommentarer:

Blogger Finna said...

Usch, jag har oxå en massa papper som sambon tjatar om att jag ska sortera - men det är ju så tråååkigt.

lördag, januari 10, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home