måndag, januari 05, 2009

Pest eller kolera - look alike

Det är ju ett drygt år sedan jag gjorde slag i saken och vågade kapa längderna till förmån för kort hår. Oftast är det ingenting jag ångrar utan tvärtom känner att det var helt rätt beslut. Precis i början hade jag iof lite svårt att vänja mig, tyckte mig likna Maud Olofsson (framför allt när jag bar glasögon). Antingen hade jag fel eller så har jag vant mig, för nu har Måd gett vika. Skönt.

Dock drabbades jag nyss av en annan obehaglig upplevelse. Då jag hastade förbi hallspegeln och tyckte mig nämligen skymta Tony Irving däri. Insåg då att den senaste klippningen, då jag i samråd med min frisör valde att snagga nacken för att så småningom få ihop en kort page, gett mig Tony Irvings profil (dock ej väteperoxidblonderad då jag ju är lycklig brunett).

Ve och fasa. Om det åtminstone varit Robyn, Carina Berg eller nån annan som är skitsnygg i kort. Men Måd eller Tony? Är det inte lite orättvist ändå??

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

SNÄLLA, kan du inte börja bryta på engelska också ;-) ? Den så kallade Tony Irving-svenskan är fantastisk :D

tisdag, januari 06, 2009  
Blogger Polly said...

Var inte ledsen, jag gillar Tony.

tisdag, januari 06, 2009  
Anonymous Anonym said...

Eller så bara tittar du för mycket på Let's dance..?

onsdag, januari 07, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home