fredag, januari 06, 2006

Direktsändning

Sitter och MSN:ar med en kompis som jag skulle träffa för en fika i morgon. Det blir dock inställt, eftersom hon just i detta nu håller på att FÖDA BARN. Alltså - det är tätt mellan värkarna och hon sitter och chattar! Vilken superkvinna! Aaahhh, det är såååå spännande. Som att vara med i direktsändning.

Eftersom det blev snitt för mig (planerat, lillen låg med rumpan före) har jag ju inte varit där själv, så jag bombarderar med 1000 frågor om värkar, smärtlindring och packade väskor. Stackars människa. Fast det kanske hjälper till att avleda lite också, vad vet jag.

Håller nu tummar och tår att allt går bra och att världens finaste lilla bebbe kommer till dem nångång i natt eller i morgon.

Kram, kompis!!!!!!!

2 Kommentarer:

Blogger Polly said...

Menåh! Är det som jag tror?! :) Spännande!

fredag, januari 06, 2006  
Blogger LaBello said...

Polly: yupp! :-)

lördag, januari 07, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home