onsdag, januari 04, 2006

I nattens mörker

Har just givit sonen hans nattliga mål. Innan dess låg mannen och jag och pratade om En Viktig Sak, och nu kan jag inte sova.

Så vad gör man? Kollar om någon varit inne på ens blogg såklart. Nähä, inte en ynka liten kommentar.

Men vänta nu - måste jag aktivera något också? Shit - här ligger ju massor av glada tillrop. Hurra! Man är inte osynlig. Hejhej, alla som hittat hit! :-)

Och bilder kan man ladda upp också jaha vad bra. Hrmm... måste slarvat när jag läste instruktionerna. Läste jag ens instruktionerna? Nä visst ja, fröken "Tuta-å-kör" bara fyllde i ett par fält, bockade i någon kryssruta och trodde det var klappat å klart.

Nu ska vi se om det finns fler fiffiga funktioner som jag kan LÄSA mig till...

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Men hello - och välkommen tillbaks! Vilken rolig grej så här en onsdagmorgon :)

onsdag, januari 04, 2006  
Blogger Polly said...

Och vad beträffar mitt eget nattliga surf så har jag nu igen en smula SEMESTER och då får man göra sånt, vara uppe sent och så! :)

onsdag, januari 04, 2006  
Blogger LaBello said...

Annica: tack tack!

Polly: jamendåså, då var ju allt som det skulle. Mvh "Vän av ordning". :-)

onsdag, januari 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jaaaaaaaaaaaa! :D Har saknat dig! VAd skoj att du är tillbaks! *dansar hejvilt*

onsdag, januari 04, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kul att du är tillbaka. Sambo och småbarnsmamma har du tydligen hunnit bli, det var alltså Mr.Right du träffade!?

Välkommen tillbaka!

onsdag, januari 04, 2006  
Blogger LaBello said...

Lena, bea: ah - ni smickrar mig! *slickar i mig varenda lite smula*

Och för protokollet kan jag meddela att det verkligen VAR MrRight, den bästa vi hava i stada!

onsdag, januari 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home