måndag, januari 02, 2006

Jaha, då sitter man här igen...

BLOGGA? Jag? Varför då? Vad i hela friden skulle jag skriva om som kan tänkas intressera någon mer än mig själv? Det var ju typ hundra år sedan jag gjorde det här. Och då hette det inte ens blogg. Bara en sån sak.

Men man vill ju inte stagnera. Bara för att man är trettio-plus, har kombi och lån på banken kan man vara med i smöret. Jag hänger måhända inte på krogarna runt Stureplan, vet inte vem som ligger etta på singellistan och använder fortfarande "kajal" (om jag någon enstaka gång skulle sminka mig, alltså), men jag har bredband och skapligt med tid när söte sonen inte pockar på sin mammas odelade uppmärksamhet.

Så jag gör väl ett försök då. Hade visst lovat den där godistjejen det vid ett förfluget tillfälle. Men med risk för att det kan bli lika kul som att sitta och se färg torka. Kom inte och säg att jag inte varnade er!

7 Kommentarer:

Blogger Polly said...

Puss å kram och välkommen tillbaks!!!!!!

måndag, januari 02, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det blir säkert roligare än så! Kul att du är tillbaka!

måndag, januari 02, 2006  
Blogger Agata said...

Ja! Välkommen åter fru Plopp (eller hur det nu var)!
Jag tog också ett återfall för något år sedan, men under alias. Känns bäst så.
Men jag var en trogen besökare på din/er gamla reload (som det ju hette förr i tiden.)

tisdag, januari 03, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ohh... det var på tiden! Kul att du är "tillbaka"!

tisdag, januari 03, 2006  
Blogger Linda K said...

Väntar med spänning! :)

tisdag, januari 03, 2006  
Blogger Maria said...

Välkommen tillbaka till nätet - du har varit saknad! :-)

tisdag, januari 03, 2006  
Blogger Elin said...

Det nya året hade inte kunnat börja bättre, välkommen tilbaka till bloggträsket :)

onsdag, januari 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home