söndag, januari 11, 2009

Listigt 2

Gör som Polly, Agenten mfl...

nöjd med: tre veckors ledighet som både innehållit lugn och slappande och en hel del fixartag.
i: morgon är det dags för jobb igen. Hmmm... vad hade jag för inlogg på nätverket nu igen??
skor: behöver nya vinter-varma. Å andra sidan har ju kylan gett med sig så jag kanske klarar mig till nästa år?
dricker: Persian Earl Grey.
borde: hänga tvätten som väntar i maskinen.
äter: tyvärr har GI gått överstyr under ledigheten men i morgon är en annan dag, så sant som det är sagt.
kläder: morgonrock i fleece och fårskinnstofflor. Nyss dusch, snart sängen.
läser: I döden dina män. Sådär...
gör gott: "Jag älskar dig, mamma".
sover: gärna och länge på morgonen. Fasar lite för att vrida tillbaka till normal rytm och uppgång 06.30.
har: varit på bio med sonen idag (Madagaskar II). Stora ögon och en enorm konsumtion av popcorn.
senaste inköp: Mini-skruvdragare från Bosch på Jula. Nej, den var inte till mig själv utan till maken som snickrat på i köket.
funderar på: vad vi ska äta till middag i morgon.
längtar: efter sängen. Gonatt!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Lycka till på jobbet. Det var INTE roligt att vrida tillbaka dygnet (började i onsdags). Och vi går upp 5.30 dessutom.

*gäääääääsp*

måndag, januari 12, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home