söndag, september 14, 2008

Autumn love

Så här dags på året blir jag en missbrukare. Det bor en liten stearinljusknarkare i mig och så fort första lilla höststråk anas i luften börjar värmeljusen brinna och jag slutar inte förrän långt in på nyåret.

Så här dags på året brukar jag också bli galen av ha-begär efter en ny garderob. Jag faller alltid som en fura för höstmodet och drömmer om sköna höstpromenader i byxor med slag, västar, kjol och stövlar, sjalar och tröjor med maffiga polokragar. I år har jag tagit det sansat och hittills bara handlat ett par små västar. Men vid nästa löning så...

Hösten är inte så dum ändå!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Ha ha, hösten är min favoritårstid! Jag älskar också stearinljus och höstmodet är så mycket roligare att handla än vår- och sommarmode tycker jag! Jag vill också ha en snygg väst. Och ett par nya stövlar.

måndag, september 15, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home