torsdag, augusti 14, 2008

Oro

Har varit på uppföljningskontroll efter cancern, min andra. Min läkare har tyvärr gått i pension så nu var det en ny (manlig) som undersökte mig, allvarligt och utan onödigt small talk. Han hittade något. Prover togs och har skickats på analys med orden "du ska inte oroa dig". Hur lätt är det när det var exakt samma ord som jag fick för precis ett år sedan på undersökningen innan cancerbeskedet? Nu väntar några jobbiga veckor innan jag får veta. Ska det vara så här varenda sensommar????

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Tänker på dig. Håller tummarna för att det inte ska vara något! KRAM!

fredag, augusti 15, 2008  
Anonymous Anonym said...

STORA STORA KRAMEN!

fredag, augusti 15, 2008  
Blogger Unknown said...

oj. skit. håller tummarna.hoppas du får veta snart.
kram!

måndag, augusti 18, 2008  
Blogger Boktoka said...

Å nej.

Kram på dig! Håller alla tummar jag har.

måndag, augusti 18, 2008  
Blogger Linda K said...

tänker och håller tummarna. och kram!

fredag, augusti 22, 2008  
Anonymous Anonym said...

Kram och vi väntar med dig.

måndag, augusti 25, 2008  
Blogger Finna said...

Kramar om!! Hoppas att du får veta snart.

tisdag, augusti 26, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home