måndag, augusti 11, 2008

Goda föresatser

Hade sånär bestämt mig för att första arbetsdagen sluta i vettig tid och snöra på mig springskorna för en första runda på väg mot mitt nya GI-liv. Så hör jag *dropp... dropp... dropp... ööööösregn*. Vad synd, då måste jag sitta inne med den spännande pocketboken och läsa stället.

Apropå pocketbok måste jag hylla de kamrater som drog med mig i kedjeboks-projektet. Hittills har jag skickat iväg 2 böcker och 12 brev (för det var två som värvade mig parallellt) och hittills har jag fått 3 böcker (varav en levererades personligen - snyggt! - och de andra två utan avsändare. Mystiskt!). Ingen av dem hade jag läst innan och den första jag nu snart plöjt är skitspännande (och på engelska, det är därför det har tagit sin lilla tid men snart är den utläst och jag har fattat nästan allting!) och de övriga två verkar inte heller dumma. Bara 69 kvar att vänta på då...

1 Kommentarer:

Blogger Boktoka said...

Vad kul att du gillade den! Och skönt att den inte ligger här och skräpar längre när den istället gav dig glädje. Dubbel glädje liksom.

Å vad jag önskar att jag hade den oläst...

måndag, augusti 18, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home