onsdag, augusti 13, 2008

Mamma Mia

Den var bra. Inte lika bra som jag hade hoppats eftersom mina förväntningar dubbats skyhöga efter diverse topprecensioner från vänkretsen. Men så hade jag också en snörvelgubbe bredvid mig som harsklade sig och höll på och förstörde de få känsliga scener som fanns. Gud vad det stör när folk håller på i biosalongen. Man ska sitta med sin popcorn och tugga tyst, allt annat är ohyfsat. Särskilt slemmande läten som gubben idag, blah!

Pierce Brosnan, som är en gammal favorit ända sedan Remington Steele-tiden (jojomensan, så gammal är jag), gjorde bra ifrån sig ialla talscener men när han sjöng blev det uppenbart att han castats för sitt utseende. Men snygg är han fortfarande.

Och låtarna är ju bara enastående. De går liksom aldrig ur tiden. Hejja Björn, hejja Benny!

3 Kommentarer:

Blogger Linda K said...

instämmer! underhållande men lite för mycket ibland. och den gode brosnan, ja... han pratar bättre än han sjunger.

fredag, augusti 22, 2008  
Blogger Finna said...

Jag blev oxå lite besviken, hade för höga förväntningar. Tycker det kändes lite fånigt ibland... Men bra låtar som sagt!! KRAM!!

torsdag, augusti 28, 2008  
Anonymous Anonym said...

Å vad spännande. Jag är nästan lika nyfiken som du på vad han har hittat på!

lördag, september 06, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home