fredag, mars 30, 2007

Mot nya mål?

Det är flera bloggers som går i nytt-jobb-tankar. Bara på kul surfade jag in på Lediga Jobb på mitt företag för att kolla läget. Och vips så finns där ett jobb som ser jättekul ut! Det ligger inom mitt område, innehåller lite sådant jag gjort innan och rätt mycket som ligger s.a.s. i utkanten så att jag skulle få lära mig nya grejer och lyfta mig lite i håret. Jag matchar kvalifikationerna och känner chefen som rekryterar. Är det ett tecken? Ska jag söka nytt jobb?

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

JA!

fredag, mars 30, 2007  
Anonymous Anonym said...

Definitivt ett tecken!! :)

lördag, mars 31, 2007  
Anonymous Anonym said...

Klart att du ska! Att söka skadar aldrig! Blir du kallad till intervju kan du ta tänket då. Lycka till!!!

söndag, april 01, 2007  
Blogger LaBello said...

Ja hörrni, jag ska nog göra det... :-)

måndag, april 02, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home