tisdag, mars 04, 2008

Adrenalin is all you need, baby

Hela dagen har jag väntat på ett väldigt viktigt besked. Det har att göra med ett av de två projekten som körde i diket i förra veckan. Om jag skulle ha en chans att rädda situationen behövde jag detta besked idag.

Så - för en timme sedan - kom det. Jäklar anåda, nu är det gaspedalen i botten som gäller. Jag mailar, msn:ar och sms:ar parallellt. Återkopplar, fattar beslut, för vidare frågor, ger order, önskar attention osv. Och mitt upp i alltihopa känner jag att jag har koll på läget. Jag vet vad jag ska göra härnäst och hur jag ska argumentera. Jag har flow!!

(och för den som undrar: lillen sover. Maken nattade. Innan dess läste han och jag om brandbilar, myste med vällingflaskan och borstade bort alla tandtroll. Allt är bra.)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Och mitt i allt detta hann du boka in en lunch med mig! Jag är med i ditt flow! :D

tisdag, mars 04, 2008  
Blogger Lena said...

Tycker inte att du behöver förklara dig överhuvudtaget gums.

tisdag, mars 04, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home