fredag, februari 29, 2008

The week from hell

Den här veckan går onekligen till världshistorien. För att göra en lång historia kort: jag jobbar med två stora projekt för tillfället. Båda projekten gick i stöpet inom loppet av 1,5 dag. Tusen turer fram och tillbaka, olika bud av olika personer, beslut som överprövats osv har lett till att jag blivit den som fått gå med hundhuvudet till våra partners och ta skiten. Som tur är, är det vettiga personer jag har att göra med som kan skilja på sak och person. Men kul är det inte. På toppen av allt har två kollegor också haft strul i sina projekt - och allt detta samtidigt som chefen är på (välförtjänt men synnerligen oläglig) semester i alperna. Så den här veckan har jag gjort skäl för min feta lön (mohahaha).

Men nu är det fredag. Jag har sörplat i mig ett par glas rött och ska nu dunka ner i soffan framför Så ska det låta. Tjoho!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home