torsdag, augusti 17, 2006

Jag är kär

Idag köpte jag ett superfint armband att ha på bröllopet. Eftersom jag har en halternecktop vill jag inte ha halsband. Tiara ska jag ju ha och ett par små örhängen. Men det kändes som att det saknades lite blingbling. Tills jag hittade detta fantastiska armband från Lavish Design. En Stockholmsdesigner som gör sina smycken för hand - alla unika. På stående fot slåg jag till. Nu har jag allt jag behöver. Ja, förutom en make då. Men om tre veckor har jag en sådan också! Jag är en lycklig kvinna.

2 Kommentarer:

Blogger Elin said...

åh vad snygg detalj till din outfit, bra idé tycker jag :)

fredag, augusti 18, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åh, det är verkligen jättesnyggt. Kul att det var lika fint i verkligheten som på bild.

fredag, augusti 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home