torsdag, augusti 17, 2006

Hårfunderingar

Jag har haft långt hår i en eeevighet. Oftast i hästsvans, eller knut. Max en gång i månaden utsläppt och fiffat. Har därför funderat en miljard gånger på om jag egentligen inte skulle ha kort hår istället.

Först hade jag deadline vid 30-årsdagen. Men då var jag inte redo. Sedan blev det efter graviditeten (då jag tappade ungefär halva kalufsen). Men då var jag inte heller redo. Till sist blev det "efter bröllopet". Och nu undrar jag om jag kanske inte är redo ändå?

Vad tror ni om nåt sånthär? (Dom är ju bara sååå tjusiga dessa brudar.)



Eller så börjar jag med att bara klippa lugg...

3 Kommentarer:

Blogger Polly said...

Jag tog med en bild på Meg Ryan en gång till frissan. Väldigt lik bilden till vänster.
Gick därifrån som Bobby Ewing...

torsdag, augusti 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

bra förslagbilder, börja med bild ett tycker jag, och känner du dig modig så kan du ju fortsätta med bild två, jag tror du passar i båda :)

torsdag, augusti 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nej, INTE lugg även om det är "trendigt"! Jag klippte lugg i vintras och ångrade mig efter en vecka - för mycket piffande! Och dessutom får man sämre hy i pannan av lugg...

:-)

fredag, augusti 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home