måndag, mars 20, 2006

Ännu mera bröllop

I helgen var vi i Göteborg och träffade vårt värdpar och pratade igenom bröllopet. Kändes kalasbra! De är otroligt engagerade och helt med på noterna. De ska dessutom vara värdpar på ett annat bröllop helgen innan vi gifter oss, så de kommer ju att kunna "genrepa" inför vårt, hehe.

Insåg att jag faktiskt kommit ganska långt och att jag vet rätt bra hur jag vill ha de. Icke desto mindre kunde vår värdinna komma med både tips, ifrågasätta något av mina val och föreslå bättre lösningar. Jättebra.

Nu är det fyra saker som bör falla på plats kommande veckor: inbjudningarna, musik (band och DJ), klänning och fotograf. Sedan kan jag börja slappna av och fokusera på mindre saker såsom dukningsdetaljer och placeringskort.
Och underkläder och skor.
Och smycken.
Och sonens klädsel.
Och vem som ska vara barnvakt.
Och hur vi ska arrangera baren.
Och om vi ska ha discokula.
Och vart vi ska hyra linnedukar.
Och om vi ska ha partytält.
Och hur vi bäst ordnar transport åt gästerna efter festen.
Och transport åt oss själva.
Och vart vi ska tillbringa bröllopsnatten.
Och var vi ska ha brunchen på söndagen.
Och.... hjääääälp!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home