onsdag, mars 15, 2006

Maxat

Idag har jag slagit nytt rekord i kupong-användning.

Köpte blöjor på en butik där de redan från början är ca 25 kr billigare per paket än i andra affärer. Via ICA-kortet fick jag 50 kr rabatt. Från Libero hade jag en återbäringskupong på 40 kr samt en 25-kronors-check från ICA. PLUS att man fick en gratis CD med vaggvisor när man köpte två ekonomipack.

Med min matematik har jag alltså tjänat in både ett paket blöjor och en CD - för något som jag skulle ha handlat ändå.

Nöjd är bara förnamnet. :-D

3 Kommentarer:

Blogger Polly said...

Bra jobbat!!

onsdag, mars 15, 2006  
Blogger Lena said...

Jag förstår dig verkligen. Fantastiskt roligt att kunna bli så där nöjd av att bara köpa blöjor.

Vi tittade på blöjor häromdagen, bara för att herrH skulle få en uppfattning om kostnaderna. Han höll på att köpa två Liberopaket bara för CD:ns skull :-) Men jag höll tillbaka honom!

torsdag, mars 16, 2006  
Blogger Elin said...

Vi kör Pampers här borta så jag kan spara alla Liberorabattlappar åt dig kära medsyster :)

fredag, mars 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home