torsdag, mars 30, 2006

Nähä, inte den här gången heller

För ett par veckor sedan damp H&M-katalogen ner med erbjudande om rabatt om man beställde innan ett visst datum. Jag lockades av de tjusiga modellerna och gjorde en Polly. Mot bättre vetande.

Idag hämtade jag ut paketet. Redan där borde jag anat oråd, för paketet var misstänkt tunnt. Och mycket riktigt. Av de åtta plagg jag beställt levererades tre: ett par byxor, ett linne och en bikiniunderdel. Överdelen levereras i maj tillsammans med en kjol, ett par capribyxor och en top. Den sista tröjan jag beställt är slutsåld.

Gaaaah! Jag ville ju ha grejerna till semestern - i synnerhet bikinin!

Nä, nu blev jag så sur så jag tänker anullera resten av ordern och skicka tillbaka bikinibyxorna. Och kan åter konstatera att det inte är min grej att handla på postorder.

Btw - är det detta som kallas att "Sverka"?

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home