lördag, februari 11, 2006

Åter på hemmaplan

Efter en vecka hos mina föräldrar anlände vi idag åter El Stockholmo. Vi har haft det toppen. Lillen har blivit såååå bortskämd med en mormor, en morfar och två morbröder som stått i kö för att få leka och busa med honom. Själv känner jag det som att jag semester - har både fått sova på mornarna och ligga i soffan och läsa veckotidningar allt medan sonen underhållits, promenerats och bytits på.

Har hunnit träffat min farmor, moster, kusin, bästa-gamla-tjejkompisar och catchat up lite. Den käre sambon har föredömligt nog ringt hem varje dag och rapporterat om värmen i Dubai, dykningen, utflykten till beduinlägret, sol-och-pool och den goda maten (plus lite om jobbet också). Jag har inte varit avundsjuk (sant!) men längtat efter honom såklart.

Nu är vi hemma igen allihopa och det är skönt. Borta bra men hemma bäst.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home