lördag, januari 28, 2006

Kedjereaktion

På uppdrag av Polly:

Fyra jobb jag haft:
1. Servitris på ångbåt
2. Journalist på lokaltidning
3. Marknadsförare på teater
4. Webbredaktör på Public Service-radio

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Göta Kanal
2. Bridget Jones Dagbok
3. Pretty Woman
4. Jönssonligan på Mallorca

Fyra ställen där jag bott:
1. Sigtuna
2. Sundsvall
3. London
4. Örebro

Fyra tv-program jag gillar:
1. Svamp-Bob Fyrkant
2. Vänner
3. Couplings
4. Commander in chief

Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Barcelona
2. Rom
3. Paris
4. Wien

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Webbmailen
2. Aftonbladet
3. Familjeliv
4. http://alabello.blogspot.com/

Fyra favoriträtter:
1. Clubsandwich
2. Caesarsallad
3. Souvlaki
4. Mammas kyckling

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. New York
2. New York
3. New York
4. New York

Och vad säger Bea och Vera?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Jag hakar på, ska genast skriva min lista!

måndag, januari 30, 2006  
Blogger LaBello said...

Thank you, girls! :-)

måndag, januari 30, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home