lördag, februari 11, 2006

Jo just ja...

Innan sambon for till Dubai hann han med en Viktig Sak: att anhålla om min hand hos min far! Och min goe pappa sade självklart ja (vilket var tur eftersom vi redan bokat kyrkan...)

Den 9 september går jag från fröken till fru. Det känns underbart, härligt och roligt fast lite läskigt också, jag menar snacka om vuxenpoäng (sade hon som fyller 34 i år, har en son, har både ICA- och Konsumkort och gick ut gymnasiet för 15 år sedan).

Nu har vi sisådär 1000 saker att planera. Vilken tur att jag är mamma-"ledig"! :-)

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Ohhh, vad kul med bröllop! Grattis!

lördag, februari 11, 2006  
Blogger Polly said...

Titta, där kom den ju! ;) Grattis (säger man så??), planera bröllop är kul!

söndag, februari 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Wow. Jättegrattis!!!!

måndag, februari 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Grattis!!!
Så mycket kul du/ni har framför er nu, en jätterolig tid!

Du skriver väl om hur planeringen fortskrider?

Grattis från Bea
- som själv firar bröllopsdag i morgon på Alla Hjärtans Dag!

måndag, februari 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åh vad kul! :-)

måndag, februari 13, 2006  
Blogger Agata said...

Grattis till bröllopet!
Jo, lasagne brukar jag köra lite på känn. Fast den här gången blev det med många fler lasagneplattor än jag brukar ha och det blev mycket bättre.
Pavlovatårta är en tårta med marängbotten. (Görs kvällen före. Man ställer in den i varm ugn och stänger av och låter den stå kvar under natten. Mycket bra när man inte har tid med värsta tidskrävande baket!) Sedan på med vispad grädde och skivad frukt efter behag. Mycket gott! Och enkelt!
En återkommande rätt hos mig, och änmdå rä det ingen som har tröttnat än. ;-)

måndag, februari 13, 2006  
Blogger LaBello said...

Tack för alla grattis! Ja inte kommer jag att kunna planera detta i tysthet. Ni får helt enkelt stå ut med en massa bröllopspladder på den här sidan framöver! :-)

måndag, februari 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Bröllopspladder är bara kul, så pladdra på du!

tisdag, februari 14, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nämen åh! Så kul!!!
Grattis!!! :-)

tisdag, februari 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home