fredag, januari 20, 2006

Hyvens kille

Jag har nog inte haft så höga tankar om skvallerjournalister. Dock gillar jag skvaller, så en och annan blaska har man väl läst hos frissan/tandläkaren. (Äsch, jag säger som det är: jag har köpt dem själv för egna pengar.)

Nu har bloggfenomenet tillgängliggjort genren även på nätet. Och jag måste säga att den här killen verkar så himla TREVLIG! (obs - helt oironiskt!) Han bloggar med en underhållande blandning mellan det privata och det som rör jobbet (=kändispremiärer, galor och prisutdelningar). Me like Hans Shimoda!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Jag erkänner att jag då och då köper skvallisar. Bra tidsfördriv, kräver ingen som helst tankeverksamhet. Och jag gillar också Hans Shimodabloggen!

fredag, januari 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home