torsdag, januari 19, 2006

Nöjd

Aaaahhhhhh.

Just hemkommen efter ett kvällspass på Friskis. Ett "riktigt" pass, dvs inget ett mammapass utan ett medelpass utan barn. Och det var.... jobbigt! Inser nu vilken usel fysisk form man är i. Vilket iof inte är så himla konstigt eftersom kroppen typ legat i träda i 1,5 år (eller rättare sagt varit MYLLA åt en underbar, underbar bebis).

Hursom, här finns utvecklingspotential! :-) Tycker själv att jag snudd på var värd en medalj som bara lyckades ta mig iväg ikväll i mörker, 10 minusgrader, nyäten och med soffan lockandes som en hägring. Men jag stod emot latmasken i mig och kom iväg. Och det var ju såklart toppenskönt. Unnade mig en stund i bastun med inpackning i håret också. Lite vardagslyx, spa i miniformat. Och så nya numret av Mama som lektyr på bussen. Tänk att det kan vara så skönt att få åka buss själv och bara sitta och läsa i en tidning.

Säger det igen. Aaaaaahhhhhhh!

1 Kommentarer:

Blogger Elin said...

Åååh vad du är DUKTIG! Själv har jag just uppfunnit det nya ordet; Konditionsförtappad...

fredag, januari 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home