söndag, februari 27, 2011

Raspelirasp och längtelilängt

Mina händer gillar inte vintern. Torra som 1:ans sandpapper. I helgen har de dessutom fått vara extra mycket i vatten då vi hjälpt svärfar med ett och annat, med följden att jag nu skulle kunna slipa träskivor med bara händerna.

Förövrigt har det hänt lite grejer som får följder framöver. Say no more då det återstår en del detaljer, men bra blir det.

Resan till Thailand är nu också bokad förresten. Avresa 1/1 2012 och jag längtar redan. Jisses, det här blir en utdragen nedräkning.

Sedär, ännu ett spirituellt och meningsfullt blogginlägg. Ärligt talat - min storhet som bloggare peakade nog på den tiden det hette "Dagbok på nätet". Måste ta mig en funderare på om det är värt att hålla liv i denna sida eller om jag ska lägga om kursen. Alt gå och fiska. Igen.

Etiketter: , , ,

4 Kommentarer:

Blogger Lena said...

Ap ap Ap! Inte lägga av! Däremot så undrar jag vad som gör att du får irriterande pop-up-fönster på sidan.

söndag, februari 27, 2011  
Anonymous P said...

Men, jag vill ju läsa mer... snälla sluta inte!

söndag, februari 27, 2011  
Anonymous E said...

Jag är hääääääääär!

fredag, mars 04, 2011  
Blogger LaBello said...

Hello girls, tack för pepp. Står på lite till. Men de där popuperna vet jag inte hur jag ska bli av med. Tips?

fredag, mars 04, 2011  

Skicka en kommentar

<< Home