söndag, januari 18, 2009

Så gick en dag

I dag har det varit en sådan dag då vi inte gjort någonting alls. Vi har bara varit hemma, med undantag för en kortare utflykt till Sickla då jag dels köpte ett par kuddar på Zandvoort till sovrummet (som ska bli lite mer marint/New Englandaktigt när jag får tummen ut), dels gjorde lite ärenden i Sickla köpkvarter. Maken har grejat och fixat med vår server och sonens blogg som ligger där (sorgligt eftersatt) och så har vi pusslat och pysslat, eldat i kaminen, tvättat och lagat mat, sorterat leksaker, läst tidningar och kollat på film och inte varit utanför dörren mer än till soptunnan. Samtidigt som det varit superskönt får jag lite ångest och tror att vi kommer att bli både feta, alienerade och få benskörhet av D-vitaminbrist och för lite solljus. Tur att vi har kommande helger inbokade så att vi inte får fler oplanerade innesittardagar...

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Innesittardagar är det bästa jag vet! Försöker få till någon i månaden i alla fall. Låter som en underbart bra dag om du frågar mig. :-)

måndag, januari 19, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home