söndag, mars 09, 2008

Kors i taket

Idag har jag gjort något jag tänkt på läääänge: varit och tränat för första gången sedan jag blev sjuk. Ett medelpass på F&S blev det. Skoja att jag kommer att ha träningsvärk i morgon, men gud så skönt det var att röra på fläsket! Jag hoppas på att det kan bli en vana. Jag behöver det, både för kroppen och själen. Svårast är faktiskt inte motivationen, utan att få in träningen på schemat. Men den sista mars öppnar F&S en ny anläggning nära jobbet, så min plan är att en/två ggr i veckan försöka få till ett pass antingen på lunchen eller direkt efter avslutat arbetspass. Håll tummarna för att det blir av!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Riktigt duktigt! Välkommen tillbaka till Friskis och hoppas att du hade grymt kul också.

Om du kan komma ifrån kör jag Bas Schlager nu på lördag kl. 12 på Hornstull. Man måste ju liksom bara när det är stora finalen på kvällen.

Jag lovar att du blir svettig och det vore skitkul om du kom.

Kram
Loveina
ps Friskis är gött mot 04-tankar. Man sover oftast som en gris efter att ha tränat...

söndag, mars 09, 2008  
Blogger LaBello said...

Wow - det lät hur kul som helst! Ska försöka komma (min träningsvärk borde hinna ha lagt sig till på lördag...)

måndag, mars 10, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home