söndag, mars 16, 2008

Åh en sån kväll det var

Alltså. Det var helt sjukt kul i Globen igår! Hade kanonplatser precis bredvid catwalken och såg ALLT. Det var ett sanslöst drag i alla bidrag och man rycktes verkligen med av stämningen - till och med de mer mediokra låtarna blev kanonbra live. Och även om ljudet kanske lämnade en del i övrigt att önska kan man verkligen inte klaga på denna kanonshow.

Största överraskningen var mellanakten med Maia Hirosawas akustiska version av The worrying kind. SÅ sjukt snyggt!

Att Perelli vann var varken oväntat eller fel. Men stackars Sanna (som f.ö. fick mina 5 sms-röster) bröt ihop totalt när hon trots publikens 12-poängare inte räckte ända fram.

Försökte fota lite mellan varven, men var så i gasen att jag glömde bort det långa stunder. Och när allt var klart och jag tänkte kasta mig fram bland alla paparazzi för att fånga Perellis botoxleende behagade kameraskrället att strejka.

Nåja. Man kan inte få allt. :-)


Jag och min schlagertokiga mamma rockade fett i Globen



Programledaren på armbågslängds avstånd



Favoriten Björn Gustavsson



Kristian kollar läget i Greenroom



Fotograferna redo att fånga vinnaren på bild. I bakgrunden The Ark.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Jag / vi såg dig nog :D Eller... jag såg dig först och då vrålade jag "MEN DÄR ÄR HON JU! Hon sitter BREDVID scenen!". Sen vinkade vi till dig, du kanske såg oss ;-)

Du var klart snyggast i publiken i alla fall :-)

... och jag är fortfarande avis på dig att du var där :D

Kram på dig!

söndag, mars 16, 2008  
Anonymous Anonym said...

Men, är du mörkhårig? Snyggt!! Va kul att vara på plats i Globen, det hade jag oxå velat. Kram kram!!

måndag, mars 17, 2008  
Blogger Elin said...

Maia var helt klart bäst på helakvällen :)

tisdag, mars 18, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home