onsdag, oktober 17, 2007

Hemma bäst

Kom hem från sjukhuset i eftermiddags.

Operationen gick bra, men pga ärrbildningar från den förra operationen tog den oväntat lång tid och jag förlorade en del blod. Dessutom var det strul att lägga ryggkatetern - jag har tydligen väldigt tätt mellan mina kotor - och när jag vaknat upp tog den snett (ena benet borta, andra sidan ONT). Har haft blodtryck och Hb nere i stövelskaften och som lax på löken problem med blåsan sedan jag slapp kisskatetern.

Men.

Nu mår jag mycket bättre. Det är skönt att vara hemma. Och skönt att skiten är väck.

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hemma är verkligen bäst. Jag har tänkt på dig en massa - hoppas att det har hjälpt lite. Kram!

onsdag, oktober 17, 2007  
Anonymous Anonym said...

Skönt att du är hemma igen, har tänkt på dig! Stora kramar!

onsdag, oktober 17, 2007  
Anonymous Anonym said...

Kramar från mig som också tänker på dig. Skönt att du är hemma. Ännu skönare att skiten är borta. Jag ringer någon dag. Kram

torsdag, oktober 18, 2007  
Anonymous Anonym said...

Vad skönt att du mår bättre nu och att du har fått komma hem!

torsdag, oktober 18, 2007  
Anonymous Anonym said...

Skönt att höra att du efter omständigheterna ändå mår hyfsat. Vilken sjukhusupplevelse. Bläk. Tänker på dig och hoppas att du mår bättre dag för dag. Kram.

torsdag, oktober 18, 2007  
Blogger Linda K said...

ja välkommen hem! många tankar till dig :)

torsdag, oktober 18, 2007  
Anonymous Anonym said...

Skönt att det är gjort och hoppas verkligen att du får må bra nu. KRAM!!!!

torsdag, oktober 18, 2007  
Blogger Unknown said...

Välkommen hem!
Har haft dig i tankarna en massa den senaste tiden.
Kram!

fredag, oktober 19, 2007  
Blogger Polly said...

Tusen kramar till bästa tjejen!

lördag, oktober 20, 2007  
Anonymous Anonym said...

Sommaren 2004 fick jag besked om livmoderhalscancer och fick operera bort livmodern. Idag får jag gå på täta kontroller, men mår i övrigt jättebra och kan se tillbaka på "cancertiden" faktiskt som någonting inte enbart var negativt!
Vill du komma i kontakt med mej får du gärna skriva mail. sussif@bredband.net

lördag, oktober 20, 2007  
Blogger Sincerely Johanna said...

Jag hittade din blogg via Polly igår. Och jag blev så tagen av läsningen här, låg och tänkte på dig innan jag somna igår. Jag håller alla tummar jag kan för dig och önskar dig all lycka och välmående i denna svåra tid. Kämpa på.

lördag, oktober 20, 2007  
Anonymous Anonym said...

Såg att jag skrev fel på min mailadress... sussief@bredband.net ska det vara!

lördag, oktober 20, 2007  
Blogger LaBello said...

Tack för alla tankar och hälsningar. Ni må tro att det värmer!

lördag, oktober 20, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home