onsdag, september 19, 2007

Jag är här

Har fått komma hem igen. Mår efter omständigheterna ok. Är TRÖTT så in i norden men har inte så ont.

Själva ingreppet gick "bra" - det lilla. Men... läkarna säger att tumören var större än beräknat och att det inte finns tillräckligt med frisk "marginal", varför det måste bli ytterligare en operation då de tar hela livmodern. Avvaktar definitivt besked efter vävnadsanalysen denna vecka.

Är så förtvivlad över detta, både att det inte gick och att jag inte fått klart besked.

Nästa operation blir v 41.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Många tröstekramar!

onsdag, september 19, 2007  
Anonymous Anonym said...

Nä, vilken tråkig läsning... Lider med dig!! Varför kan man inte styra över livet...? Många styrkekramar!!

onsdag, september 19, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ledsam läsning, tänker på dig! Stor kram

onsdag, september 19, 2007  
Anonymous Anonym said...

Så tråkigt. Verkligen. Puh. Jag tänker på dig!!! Kram, kram!

onsdag, september 19, 2007  
Anonymous Anonym said...

Näe!!! Stoooooor kram till dig och många, många tankar.

onsdag, september 19, 2007  
Anonymous Anonym said...

Usch, vad gladledsen jag blir. Alltså glad för att den här operationen ändå gick "bra". Men lessen för jag vet ju att du ville ha fler barn. :(
Tänker på dig och hoppas att du inte har alltför ont rent kroppsligt!

torsdag, september 20, 2007  
Blogger Agata said...

Jättetråkigt besked och jag lider med dig. Hoppas du känner att jag sajber-håller din hand en stund.

torsdag, september 20, 2007  
Blogger Unknown said...

Men! Vad ledsen jag blir nu. Jag har försökt skicka "goda tankar" och önskningar åt ditt håll de senaste veckorna.
Får lite tårar i ögonen här på jobbet (smygbloggläser). Styrkekramar!

torsdag, september 20, 2007  
Anonymous Anonym said...

kramkramkram

torsdag, september 20, 2007  
Blogger Polly said...

*kramar om*
:´(

fredag, september 21, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home