tisdag, maj 29, 2007

Krock!

Dagis är stängt, sonen och jag ska åka till kompisar så jag har familjebilen (hans bil) med barnstolen. Maken får, efter lite muttrande, finna sig i att ta lilla bilen (min bil) till jobbet. Det dröjer någon timme, så ringer han och meddelar att det hänt en liten "incident". Han har kört in i bilen framför så att den andres dragkrok lämnat en stor krater i min stötfångare. Dessutom blev det lackskador på den andra bilen samt att hans backsensorer pajjade, så nu ryker min självrisk och mina fria skadefria år... Detta gjort av mannen som backat in i ett träd och skrapat sidan mot en skåpbil bara det senaste året. Och så säger de att killar kör bättre än tjejer???

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

29 maj???!! Sweetheart, dags att uppdatera!!

fredag, juni 15, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home