onsdag, april 25, 2007

Snygga grejer

Kartell tycker jag har coola grejer. Inte för att mycket skulle passa i mitt hem, men den här lampan gillar jag faktiskt skarpt.



I kväll när RoomService var hemma hos Petter och stylade om hans lilla stuga (visserligen i en läbbig och småbarnsopraktisk metallicstil) lade jag också märke till riktigt coola soffbord som såg ut som iskuber. "Optica" hette de och kom också från Kartell.

Ibland önskar jag att man bodde i ett Lundbyhus. Att det skulle vara lika enkelt att byta rum och stil som det var att låta kök bli badrum och vice versa när man var 10 år. I själva verket sitter jag mitt uppe i en halvklar renovering och det finns liksom inga planer på att ångra och byta riktning. Nu handlar det om att fullfölja. Uthållighet är en dygd!

Fast det är klart, den där lampan...

1 Kommentarer:

Blogger Elin said...

men du kan ju köpa den för att fira NYA jobbet :)

fredag, april 27, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home