onsdag, april 25, 2007

Nu är det officiellt

Idag blev allt klart med nya jobbet och jag har meddelat min nuvarande chef att jag vill gå vidare. Man kan lugnt säga att han tappade hakan - det hade visst inte föresvävat honom att jag kunde vara intresserad av något annat. Ironiskt nog hade han bara några timmar innan jag fick beskedet erbjudit/bett mig att ta hand om ett nytt satsnings-projekt inom vår enhet. Kan säga att det var lite svårt att inte säga något då... men jag ville ha svart på vitt att det var klart med nya rollen innan jag sade något.

Så om en månad - 1 juni - börjar jag som reklamprojektledare på Market Communications, som min nya avdelning heter. Jag kommer att vara ansvarig för reklamkampanjerna för en av våra största och viktigaste produkter. Kan säga så mycket att det är reklamfilmer/annonser/radiospottar ni alla sett...

Det känns jättespännande och kul och en otrolig utmaning att få ratta kampanjer i den högre divisionen. Har ju inte jobbat med reklam i den bemärkelsen, så det ska bli väldigt intressant att få en inblick i den världen.

Redan i morgon mjukstartar jag med ett halvdagsmöte med min nya grupp. Sedan gäller det att fasa ur sig från nuvarande jobbet och förhoppningsvis få lite andrum innan det nya drar igång - vet att jag kommer att få mycket att göra då tjänsten är vakant idag.

Men kul ska det bli!

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Grattis vad kul! :-D

onsdag, april 25, 2007  
Blogger Agata said...

Å, så modigt och spännande! Jag är jätteimponerad av alla som vågar bryta upp från jobb/relationer/bostäder/liv/klädstil.

torsdag, april 26, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home