måndag, april 23, 2007

Detaljerna som gör det

I helgen har det kommit en hel del på plats i hemmet. Maken har installerat alla spottar i hall- och matsalstaket, så nu har vi ljus i vårt hus. Snyggt blev det också! Köksfönstret har fått ett fönstermönster från Designtorget, så nu kan inte alla som passerar se hur mycket disk som står på diskbänken. I vardagsrummet har fönsterbrädor och vita hissgardiner satts upp och jag har kostat på mig nya blommor (gardenior, doftar ljuvligt) och krukor. Blommorna köpte jag f.ö. på Ica Maxi i Botkyrka - de har en jättefin blomsteravdelning. Mycket att välja på, fräscht uppställt och fin kvalitet på växterna (fast det känns lite märkligt att handla blommor på Ica!) Plantagen däremot hade bara skräp. Fula och halvvissna blommor och jättedåligt utbud. Så här års borde de väl ha lite mer att komma med? Har faktiskt blivit besviken på dem innan. Dit åker jag nog ingen mer gång.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Men visst är "vårat" Ica Maxi bra?

Och, jag vill se BILDER!!

tisdag, april 24, 2007  
Blogger LaBello said...

Bilder kommer, promise, any day now... :-)

onsdag, april 25, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home