söndag, februari 22, 2009

Skön söndag

Nä, nån Saida blir jag nog aldrig. Men jag står fast vid att BWO:s låt var det sömnigaste jag hört från dem. Nu räcker det med Mello för deras del. Och det där snacket om att de är de enda som har fans i östeuropa håller inte. Basta.

Imorse när vi vaknade var hela trådgården vit och det har fortsatt att snöa. Sonen och jag tillbringade ett par härliga timmar i pulkabacken på förmiddagen. Där finns även en slängkälke (eller vad det heter, en kälke som sitter på en arm och går runt i en bana) och den ville såklart han och alla de andra barnen åka. Vi föräldrar turades om att ge fart och shit, vilken taskig kondis man har, jag blev helsvettig och astmatisk medans ungarna kiknade av förtjusning.

Nu väntar korv i ugn och sedan tänkte vi ta en sväng till Naturhistoriska. Har inte varit där sedan jag-minns-inte-när men jag tror det kan impa på en dinosaurietokig 3,5-åring. Förhoppningsvis finns det även gott fika till mamman och pappan.

Skön söndag till alla!

1 Kommentarer:

Blogger Finna said...

Visst är det härligt med snö, man får passa på att vara ute då! Hoppas ni hade mysigt på Naturhistoriska! KRAM!!

söndag, februari 22, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home