onsdag, november 26, 2008

Bra start

Sitter här framför datorn och flinar. Haft en sån där guldmorgon som man har alldeles för sällan. Hela familjen vaknade på rätt sida och i god tid, så vi hann både äta frukost tillsammans i lugn och ro, mysa lite framför tv:n och sedan klä på alla vinterkläder (phu, det blir varmt!) och komma iväg till dagis on time.

Ska iväg på konferens om en stund och ska bara administrera, maila och göra lite fakturor innan jag drar.

Har hittat en skön kanal med jullåtar som spelar i bakgrunden och jag känner hur suget att julpynta huset accellererat till stormstyrka nu i och med snön! Har dock lovat mig själv att vänta till i helgen, då huset är nystädat. Har varit och inhandlat lite nya attiraljer, kuddar och ljus mm som jag tjuvkikar på och längtar.

Snart så!

1 Kommentarer:

Blogger Finna said...

Tack för tipset om julkanalen, ska lyssna när jag kommer hem! KRam och ha en skön helg!

fredag, december 05, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home