onsdag, november 12, 2008

Vad var det som hände?

I takt med GI-manins progess har det hänt saker med kroppen. Trevliga, som att lovhandlesen försvunnit tex. Tråkiga, som att boobisarna försvunnit tex. Mina bh:ar har blivit allt mer oformliga och de stackars taxöronen har inte precis fått stadga och styrfart i mina urtvättade påsar. Därför travade jag med mod i sinnet in på Triumph på Kungsgatan för lite professionell vägledning. Och shit pommes vilken överraskning jag fick. Jag har tydligen levt i lögn halva mitt vuxna liv. Det visade sig nämligen att jag inte alls är någon 80 C - jag är en 70 E. Fattar nada. Tuttarna har blivit mindre ändå har jag fått värsta matrona-kupan. Omkretsen är också en gåta. Var har den decimetern tagit vägen??? Hursomhelst har jag numera en tjusig hylla som sitter stadigt som en klippa. Och så är jag nästan en tusing fattigare. Men det kan det väl vara värt för en snygg profil?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

I princip alla jag träffat som gått till professionella personer har gjort samma upptäckt. Man köper helt fel när man köper själv. Jag ska också testa när värsta effekten av minuset pga flytten har lagt sig. Ska bli intressant att se vad det ger.

fredag, november 14, 2008  
Blogger Polly said...

"styrfart" - oahahahahaha!

jag vet, det där med behåsajser är en oförklarig gåta.

lördag, november 15, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home