söndag, oktober 26, 2008

Bo:x

Idag tog jag en sväng till det nyöppnade Bo:x i Kungens kurva. En galleria enbart med inredningbutiker - såväl lite vanligare som Sia, BoConcept och Duka Home samt ovanligare som Indori, RumInteriör. Måste säga att idén är genial och det är märkligt att ingen gjort det förut. Kom hem med en härlig rya (äntligen - som vi letat matta, i åratal känns det som) och fina ljusstakar och ljuslyktor. Det märks att höstmörkret sätter sina spår för jag eldar och eldar, både i kaminen och ffa stearinljus.

Ryan "Aspen" från MattForum


Lyktor från Indori


Stakar och blockljus från RumInteriör

6 Kommentarer:

Blogger Polly said...

Är det DIN FOT?? Jag som trodde du hade fotfobi! :D

söndag, oktober 26, 2008  
Blogger LaBello said...

Poll: hahahaha, fot-ografera (obs den göteborgska ordvitsen) går bra. Och att borra in tårna i den mjuka ryan också. Men sen tar det stopp.

söndag, oktober 26, 2008  
Anonymous Anonym said...

*suckar avundsjukt* Gallerian är ju en helt grym idé! Jag kanske får handla lite vid juletid till nya lägenheten. Du kanske kan göra mig shoppingsällskap på mellandagsrean eller nåt?

måndag, oktober 27, 2008  
Blogger LaBello said...

Kristin: apselut! När kommer du?? :-)

måndag, oktober 27, 2008  
Anonymous Anonym said...

Gud så fina lyktor *suckar längtansfullt*. Och när bor jag också.

Men jag har ju liksom köpstopp på fler lyktor...

måndag, oktober 27, 2008  
Blogger Finna said...

Åh, den dära butiken måste jag bara besöka snart. Fina grejer du köpt!! KRAM!!

onsdag, oktober 29, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home