onsdag, november 05, 2008

Visa mig din återvinning och jag ska säga vem du är

Jag ser en person som är ganska återhållsam och tänker på hälsan (tonfisk, olivolja) men som inte drar sig för att bli lite crazy och klämma en-och-en-halv flaska skumpa när det ska firas ordentligt. Den tomma kalvfonsdflaskan låter påskina ett åtminstone måttligt matlagningsintresse, och majskonserv och tacosåsburk bär vittnesmål om en trivsam tacofest. Den enorma mängden värmeljushållare (de senaste två veckornas skörd) bör dock riktas som ett varningens finger åt närmaste lokala brandskyddsmyndighet.

2 Kommentarer:

Blogger Elin said...

vad firade du med skumpan? i min återvinning ses nof mest amningsbärs (lättöl) och trasiga leksaker är jag rädd för!

onsdag, november 05, 2008  
Anonymous Anonym said...

Vilken tur att det finns fler billiga värmeljus på ett IKEA nära oss alla....

onsdag, november 05, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home