tisdag, maj 20, 2008

Äntligen Mello

Så är den igång igen - Mellocirkusen. Första delfinalen ikväll. Hörde inledningen i bilen på väg hem från kören och konstaterade att det faktiskt ger en trevlig extra dimension när man inte har bilden.

Har såklart kollat in låtarna i förväg. Mycket skit ikväll - allra värst är Estlands gubbar med "Leto Svet". Sätter mina pengar på Rumänien, Andorra och Grekland. Och om Irlands muppiga bidrag vet jag faktiskt inte vad jag ska säga mer än "Skämmes ta mej fan!".

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Andorra - Valkyrian - gick inte vidare. Det var lite konstigt. Och Finland... jisses. Du slapp kalkonen i alla fall ;-)

tisdag, maj 20, 2008  
Anonymous Anonym said...

Hihi, jag hörde också de första låtarna på radion på väg hem från kören!
Men visst var det en hel del kassa låtar. Och några bättre. Yngste sonen blev glad när Norge klarade sig.

tisdag, maj 20, 2008  
Anonymous Anonym said...

Jag orkade inte ens se klart spektaklet för jag tyckte det var så tragiskt. Illa, för en fan dessutom. Vart är världen på väg!? Det var bättre förr och jag har blivit gammal...

onsdag, maj 21, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home