måndag, april 24, 2006

Drömklänningen är min!

Ikväll har jag köpt min brudklänning!

Efter att ha varit runt i flertalet av Stockholms bröllopsbutiker hade jag trattat ner det till fyra potentiella kandidater.

Med benäget bistånd av min förträffliga tärna gjorde jag ikväll det slutliga valet. Och det blev så rätt! Denna kändes helt enkelt mest "jag". I denna kan jag känna mig fin och avslappnad såväl i kyrkan som under den (förhoppningsvis) vilda dansen sent på kvällen.

Glad! :-D :-D


Denna är numera min, fast i ivory-vitt

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Kanonfin! :-)
Måste vara skönt att ha hittat rätt, det verkar ju onekligen finnas en uppsjö att välja bland.

tisdag, april 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åh, jättefin klänning, särskilt bakifrån! Skönt att ha det avklarat. Jag är oxå glad eftersom jag lånat en klänning till ett bröllop som jag ska på i slutet av maj. Kram kram

torsdag, april 27, 2006  
Blogger Polly said...

Superfin! Du kommer vara The Bride of The Year! :)

fredag, april 28, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home