torsdag, april 20, 2006

De små tingen

Idag har jag lyckats köpa behå. Detta är en större bedrift än det låter när man a) har utammade taxpåsar i storlek C, b) måste hitta en provhytt stor nog att rymma en mamma OCH en Teutonia samt c) en 10-månaders i släptåg som inte är så förtjust att gå i affärer. Men idag lyckades jag både prova ett helt gäng samt hitta två som satt bra. Så nu kan jag slänga det sista paret urtvättade som gått runt, runt senaste halvåret. Man lär sig onekligen att uppskatta de små tingen i tillvaron.

2 Kommentarer:

Blogger Elin said...

Jag köpte tre bhar i förra veckan. Inklusive sällskapet av en tremånaders och bökig sittvagn lånad av svägerskan. Det känns som en potentiell OS-gren tror jag.

lördag, april 22, 2006  
Blogger LaBello said...

Hehe, vi kan utgöra Sveriges trupp!

söndag, april 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home