måndag, januari 03, 2011

2011 - året då jag började blogga igen?

Det händer att någon frågar: bloggar du? Nej, svarar jag halvt sanningsenligt, för jag har ju den här avdankade gamla sidan som visserligen inte använts på evigheter, men som jag heller inte raderat av någon anledning. Kanske för att kunna ta upp tråden om andan skulle falla på? Kan inte påstå att den riktigt gjort det. Fallit på, andan alltså. Men det finns saker i tillvaron som jag skulle behöva ventilera och nånstans måste man ju få utlopp så varför inte här?

Jag vet förstås inte om det är någon som överhuvudtaget hittar hit nuförtiden? Spelar det förresten nån roll? Jo, men det gör det ju. Det ÄR roligasre att skriva om man vet att nån läser.

Så om du mot förmodan hittat hit - skriv en kråka som kommentar. Så kanske det faller på lite mera.

Etiketter: , ,

11 Kommentarer:

Blogger Lena said...

Jaag!

måndag, januari 03, 2011  
Anonymous Loveina said...

Hepp! Jag är här. Men två kanske inte räcker?

tisdag, januari 04, 2011  
Blogger Agata said...

Det är ju så fantastiskt med rss-läsare! Helt plötsligt poppar en gammal bekant upp! Klart du ska blogga igen!

tisdag, januari 04, 2011  
Anonymous Helena said...

Jag håller med agata; det är perfekt med rss-läsare! Det var en trevlig överraskning när ditt inlägg dök upp.

tisdag, januari 04, 2011  
Anonymous Kristin said...

Moi aussi!

tisdag, januari 04, 2011  
Anonymous Maria said...

Här är en till som blev glad över att se dig i rss-läsaren! :)

tisdag, januari 04, 2011  
Anonymous Maria said...

Och ytterligare en som blev när du poppade upp i RSS-feeden!

tisdag, januari 04, 2011  
Blogger Unknown said...

Ja! Välkommen tillbaka! :)

tisdag, januari 04, 2011  
Blogger LaBello said...

Vad roligt! Hej igen, alla! :-)

tisdag, januari 04, 2011  
Anonymous Ika said...

...och mig blir du inte heller av med! Hej igen :-)

fredag, januari 07, 2011  
Anonymous Helen said...

Va, har du börjat igen?! Hurra!!!!

söndag, februari 06, 2011  

Skicka en kommentar

<< Home